2013. július 8., hétfő

A GAP, a világ egyik legnagyobb ruházati kiskereskedése


Ez a szintén népszerű gyerekruha márka 1969-ben, egy maroknyi alkalmazottal, valamint Donald és Doris Fisher vezetésével indult útjára San Franciscoból. Az első évük után elérték a 2 millió dolláros eladást, majd 1970-ben a Gap megnyitotta a második üzletét San Joseban. 1973-ban a cég már 25 helyszínen volt jelen, és a keleti parton is megnyilt az első boltjuk, New Jerseyben. 1974-től pedig megkezdték a saját márkájú termékeik eladását. A Gap eredetileg a fiatalokat célozta meg farmerral és pamut pólóval, majd később tevékenységüket kiterjesztették a férfi, női és gyerekruházatra is. 1983-ban felvásárolták a Banana Republic ruházati kiskereskedést, és még abban az évtizedben elindították a babyGap ill a GapKids részlegüket, 1994-ben pedig az Old Navyt. A Gap cégcsoport a vevők széles piacát igyekszik kiszolgálni, a Banana Republic kifinomult, ízléses stílust  képvisel, míg az Old Navy termékei inkább a gyerekeket célozzák meg. A Gap ma már az Egyesült Államokon kívül többek között Kanadában, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában, Franciaországban,  Írországban, Dél Koreában, Japánban és Kínában is jelen van, azonban franchise alapon működik Gap  vagy Banan Republic üzlet a Fülöp Szigeteken, Szingapúrban, Malájziában, az Egyesült Arab Emírségekben, Kuvaitban, Katarban, Bahreinben, Ománban, Szaud Arábiában, Kambodzsában,  Indonéziában, Mexikóban vagy éppen Lengyelországban is. Termékeik színesek, szépek, jó minőségűek és nem túl drágák, így érthetően népszerű a magyar anyukák körében is. Kukkantsunk bele az idei nyári kollekcióikba:

Gap: 






















                                  


Old Navy :





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése