1975-ben Bernard és Marie-France Cohen alapította meg az első francia luxus gyerekruházati márkát, a Bonpoint-ot. Egy új stílus született, elegáns és elbüvölő, finom színekkel, szép anyagokkal és tökéletes darabokkal. 1986-ban megalakult az Eau de Bonpoint. Ekkoriban London, Miláno és New York után, új butikok nyíltak Palm Beachen, Beverly Hillsben, Brüsszelben és Tokióban. 2005-ben leányvállalatuk nyilt Spanyolországban és Japánban. A Bonpoint ma már több mint 110 üzlettel rendelkezik szerte a világon. 2009-ben új butikok nyíltak Pekingben, Torinóban és Kuwaitban, majd még ugyanabban az évben elindították online áruházukat. Létrehoztak egy úgynevezett concept store-t, amely divatcikkektől a kozmetikumokon át a lakberendezési tárgyakig mindent kínál, azonban lehet ott olvasni, kávézni vagy éppen ebédelni is. "Vannak luxusmárkáink, és fiatal tervezők munkái is, amelyek mind megfelelnek a legmagasabb minőségi elvárásoknak. Nem exkluzivitásra törekszünk, hanem felfedezéseinket kívánjuk megosztani nyitott, igen eklektikus összetételű vásárlóinkkal. Itt nem nézik a vevőt, ha nem 12 centis sarkon tipeg be. Ez a sokszínűség volt a célom.", mondta a cégalapító. A francia divatházak gyakran a felnőtt vonallal kezdtek, majd azt követően szélesítették ki termék skálájukat a gyermek ruházatra. A Bonpoint azonban éppen ellenkezőleg tette. Művészeti vezetőjük, Christine Innamorato nem csak fiatal gyerekeknek tervez modern megjelenést, hanem a tizenéves vonal mellett a felnőtteknek is. A gyerekruha kollekcióikban igyekeznek megtalálni a helyes egyensúlyt, az anya divat utáni vágya és a praktikus és kényelmes ruhák közt.
Szemezgessünk az idei termékeik közül:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése